www.fbmlkod.tkwww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
gravatar

RESİM YÜKLE

MySpace Codes, Myspace Generators, Myspace Graphics

kolay gelsin

Adsız on 4/18/2010

YA SAYFAMA FOTUMU YÜKLÜYORUM YALNIZ FOTUM TAM OLARAK ÇIKMIYOR KONUYLA İLGİLİ YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR SEVGİLER:=

SİMDİ YAPMAN GEREKEN SİTEMİZDE LİNKLİ RESİM KODU VAR ONA RESMİYİN LINKİ VER,GEREKLİ OLANN YERE LINKI YAPISTIR ALTINDA DA WİTH HEİGHT FELAN VAR ONUN YANINDA Kİ RAKAMLAR ASAGI YUKARI REMİ UZALTMA KISALTMA İCİN UYGUN DEGRLERİDE GİRDİN ZAMN RESMİN TAM OLARAK İSTEDIGIN BOYUTTA SAYFANDA Kİ YERİNİ ALIR...

Adsız on 4/21/2010

s.a qardaş ben bılmıyorum bastan anlatırmısın nasıl koycam admın resmı...

as
bak kardesim tekrara tarif ediyorum...
1.yapman gereken burdan resmini yüklemen ve URL kısman da yazan kodu kopyalayıp face sayfamızdan verecem kodda ki belirttim yere yapstırman.



2.SİMDİ BOYUTLARA Bakalım
width=158 burası resmiyin eni ideali face icin 200'dür.
height=19 burasıda resmiyin boyu artık kac yaparsan san kalmıs...
KOLAY GELSİN..

Adsız on 4/24/2010

Ya Kendi Fotlarını Nasıl Eklion

herkes aynı seyi tekrar tekrar soruyor burdan resminizi ekledikden sonra url sini alıp koddaki uygun yere yapıstırmanız yeterli kodu sayfamızdan yayınladım site de bulamayanlar icin....

Adsız on 5/06/2010

ben urlyi kopyalıyorum ama neereye yapıştıracağımı bilmiyorum

Adsız on 5/06/2010

selam bn urlyi kopyalıyom ama nereye yapıştıracağım bugün cvplarsanız sevinirim

Simdi arkadaslar burdan resminizi ekledıkden sonra url sını alın kodu bulamayn arkadaslar icin facebook sayfamızdan kodu yayınladım ve url yi yapıstırmanız gereken yeri belirttim nasıl ekleyecegınızı de orda tekrardan acıkladım gayet sade ve anlasılır sayfamızı ziyaret edin ve bi göz atın hersey cok kolay...

Adsız on 5/29/2010

USTAM II HOS GUZEL DE SAYFAN HANGISI ONUDA BELIRTSEYDIN DAHA II OLURDU

Adsız on 5/29/2010

dostum sıtemızde demıssın ama sıte bılgılerınıde paylasırsan daha ıyı olmaz mı

arkadaslar sayfamızdan demissin sayfayı paylasmamıssın diyorsunuz! ama heralde sitenin ust kısmında facebook sayfamızı görmediniz sitenin ust kısmına bakın :)

Adsız on 6/05/2010

S.a Abicim Bir Örnekle Anlata Bilirsen Bu REsim Boyutu Ayarlama İşini Memnun Olucaz Kolay Gele Hayırli Calişmlar...!

as kardesım burdan kodları yayınlayamıyorm yorumlarda sayfadan tekrar anlatırım.tskkrler.sanada kolay gelsin

Adsız on 6/17/2010

yhaa uRL^yıı neReye bıRaKaCqızz.. anLamdm ..we oLmuoRda..! Ltfen
biR yaRdm etSenz..! xS

Adsız on 6/21/2010

RESİM LİNKİ DEDİĞİNİZ URL Mİ ARTI GEREKLİ OLAN YER NERESİ DAHA AÇIK YARDIMCI OLSANIZ DİYODUM :))

Adsız on 6/21/2010

ya sayfanızda bulunmuyor örnekle bu url yi nereye yapıştırmamız gerektiğini bi gösterseniz

Adsız on 6/21/2010

ya bide bu url yi linkin neresine koyacaz bişey silecez mi yoksa silmeden mi koyacaz nereye yapıştıralım onu söylemiyosunuz ki sadece sayda gösterildi diyonuz ama biz bulamıyoruz arkadaşlarımın hiçbiri bulamadı anlamadım

tmm arkadaslar sitemizde yeni bir konu actım ve resim eklemeyi sizler icin tekrar anlattım,yazıma ulasmak icin yan menüde RESİM NASIL EKLENİR? baslıgına tıklayın ,anlatımıma ulasın,iyi calısmalar...

Adsız on 6/25/2010

url yi kodun yanına yapıştıramıyorum ne yapmam lzm..??

:)
kardes önce kodu alıp sayfana yapıstıracan sonra da url sayfana yapıstırdıgın kod daki url buraya yazan kısma yapıstıracan ok.

Adsız on 7/11/2010

mrb
ben daha öncede yaptım başka adreslerime sizden aldığım kod lar güzel oluyo
ama
kendim istediğim bana ait kodları ekleyemiyorum sayfa hata veriyor
neden acaba

kodlarda bir hata vardır bizim kodlarımızı göre düzenleme yapabilirsiniz.

yav kardeş ben yaptım fotomun boyutu kısa tmmda ben nerey yapıştıracam WİTH HEİGHT ben bunları fotonun neresine yapıştıracam olmuoyr

solda menüde -resim nasıl eklenir? baslıklı bir yazı var onu oku yapamazsan bırak bu işleri :)

Adsız on 8/21/2010

kardeş url yi nerden alıcazz

Adsız on 8/22/2010

Selam lütfen yardımcı olu face bokk sayfamdaki tüm admin fotolarım grnmüor..ve tekrara sitenizde fotolarımı çıkarcam diorum ..gözat diorum fotmu yuklüyorum ...upload basıyorum ama fotom olmuoyr başka sayfa çıkıoyrhttp://guide.opendns.com/main?url=www.ww64.com%2Fupload&servfail=&ref=http%3A%2F%2Ffbmlkodcu.blogspot.com%2F2010%2F03%2Fresim-yukle.html# bu sayfa cıkıyor ütfen acil yardım istiyorum ... neden fotolar olmuyor başka sayfa açlıor ...acil yardım lütfen ..bekliyorum... 2gümnn sora syflrdan kutular kaldırıor ltfen yardımcı olun ...

Adsız on 8/25/2010

ww64 nedir ya arkadaş

Adsız on 10/23/2010

Resim Yuklenmiyor


Fbml Kodları