www.fbmlkod.tkwww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
gravatar

ONLİNE KİSİ FBML KODU


































































AYRICA BUNLAR BENİM SAYFAMA UYMAZ BEN SU RENKTE İSTİYORUM DİYORSAN...YORUM KISMINDA İSTEDİĞİN RENGİ BELİRT.EN KISA ZAMAN DA EKLENSİN....

Adsız on 5/20/2010

benim sayfamda online sayaç görünmüyor nedeni ne olabilir

sıkıntı nedir pek anlamadım sadece sunu önerebilirim;bazı kodlar kendinden önce ki ve sonra ki kodu engelleyebiliyor kesin olmamakla birlikte böle birsey hatırlıyorum kendi sayfamda istedigim bi kod bi turlu görunmuyordu ustunde ki kodu kaldırdım baska kod ekledım duzeldi.
size önerim kodun yerini degistirin yada yeni bir fbml kutusu acarak ona atın kolay gelsin...

Adsız on 7/02/2010

nasıl yeni bir fmbl kutusu açacaz

Adsız on 7/02/2010

http://www.facebook.com/pages/ALLAH-ICIN-1000000-DESTEK/125595500798670#!/pages/-AIKAN-AIK-KAEL-/111030605583777?ref=ts

kardes benim sayfama yönetici olurmuusn lütfen online sayaç kodlarını sen halledersin rica ederim...
:)

Adsız on 7/04/2010

sanırım bu kodlar çalışmıyor yeni fbml kodları yazma yeri açıp denedim ama çalışmıyor yardımcı olabilecek varmı

kardesim calısmama imkanı yok gördügün gibi sitemizin alt kısmında turkuvaz olanını bende kullanıyorum ayrıca face sayfalarımda da kullanıyorum gördugun gibi hepsi calısıyor...

Adsız on 7/30/2010

arkadas gercekten bu kodlar calismior benim siteme gelip halledebilirmisin yda aciklarmisin sitem:http://www.facebook.com/pages/Darkorbit/104559766265589

Arkadaslar sorun yasayanlar icin denemeleri gereken yeni yol,solda ki menüde,online sayac nasıl eklenir baslıklı yazıda anlatılmıstır...
iyi calısmalar.


Fbml Kodları